Translate

onsdag den 22. oktober 2014

Nu med nye tights

Onsdag er vippedag - halvvejs i ugen :D og DET skal da fejres! Det ville jeg gøre med en god gang intervalløb, og jeg var bare total hooked på det i morges :) kom i skole med det største smil, for i dag skulle jeg løbe efter undervisningen... Men mit smil visnede da jeg kom ind til mit skab med åben hængelås og erfarede at mine løbetights er blevet nakket...!? Hvem gør sådan noget? De var ikke engang rene, havde både mudder og masser af sved på...? Øv bøv.. Så nu skulle jeg have fat i nogle nye tights…  Så da jeg kom hjem fra skole stod den på tights-shopping, og jeg endte i et par fra H&M - mest fordi jeg ikke lige havde budgetteret efter at skulle miste mine højtelskede og ikke så billige løbetights sidst på måneden :/ Intervallerne forløb fint, og jeg har kun positivt at sige om tights'ene, som har en god pasform, godt åndbart materiale og en fantastisk pris á 249kr! :D Yay..! Så må jeg ønske mig et nyt par Fusion tights i julegave :P

Min frokost i dag har været rugbrød og denne lækre hokaidosalat med grønkål, valnødder og feta :)
 mmm <3 jeg spiste den dog i boks-versionen :P som man kan se nedenfor :) Og jeg har rigeligt af den til de næste par dage :P 




















Selvom mine tights blev hapset, blev det faktisk en meget god dag :) Jeg er godt i gang med at redde hele verden, og har i dag også lavet en aftale med en mand, som gerne vil blive bedre til at svømme crawl :) fino bambino! Den klarer jeg da lige! :) Jeg har tilbudt at gøre det gratis, men det vil han ikke høre tale om, så nu må vi se, hvad det ender ud med :P Det bliver i hvert tilfælde rigtigt spændende at komme i gang, så håber jeg bare, at han kan bruge min hjælp til at blive bedre :)

Endnu et skridt tættere på at redde hele verden :D 

Nu vil jeg hoppe i seng ,kl. 20.57 :-O, for jeg er træt og skal op kl 5 igen i morgen… Jeg skal have min første spinning-aktige lektion i morgen med mig selv på en motionscykel på skolen… Ja, det er lidt tænkt, men det bliver nok meget sjovt :P Godnat derude! Jeg håber, at du får noget ud af det fantastiske regnvejr, måske får du i det mindste luftet gummistøvlerne ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar