Translate

fredag den 31. juli 2015

Århus - Espergærde

Så fik jeg cyklet fra Århus til Espergærde... Jeg startede med at møde en super flink motorcyklist, som låste min cykel fast til sin på færgen - vi snakkede over kaffe på overfarten, det var rigtigt hyggeligt 😋

146.5km blev det til, før jeg nåede frem til en noget overrasket mor, der troede, at jeg kom med tog 😋 der er masser af billeder fra turen som gik fra Sjællands Odde - Nykøbing Sjælland - Vipperup - Ejby - Frederikssund - Hillerød - Espergærde 
😊











Jeg kom helskindet frem :D 
Min mor var noget overrasket

Eftermiddagen stod på afslapning, inden vi tog til Helsingør på marsvin-safari - ikke dem med pels, men dem i vandet 😉 vi fik set mange (10+) marsvin og hygget os gevaldigt 😊 der var masser af fart på RIB'en, som var udstyret med to kæmpe motorer - selv hvis der ikke havde været marsvin, havde det været pengene værd bare pga sejlturen 😄











Når jeg er færdig med tri køber jeg altså en RIB 😊 har fundet en brugt på guloggratis til 445.000 😍 det er jo et fund for de penge!(?)


















Da vi var færdige i Helsingør, købte vi is på vej hjem…
Nu sidder vi og hygger med kaffe og afslapning - om lidt skal jeg bare på hovedet i seng, er lidt brugt efter den lange cykeltur 😉😴
Hav en god weekend! 😄👍🏻

Ingen kommentarer:

Send en kommentar